turki drama amir and virat kho;i

پاکستانی تیز گیند باز محمد عامر قائداعظم ویرات کوہلی اب ترکی ڈرامہ میں اداکاری کررہے ہیں

کرونا وائرس وبائی مرض کی وجہ سے پوری دنیا میں عارضی طور پر کرکیٹنگ کے واقعات ٹھپ ہوسکتے ہیں لیکن اس نے کرکٹرز کو خود تنہائی میں نئی ​​چیزوں کی آزمائش سے باز نہیں رکھا ہے۔

ایشلی گارڈنر کیں اٹھائے پینٹنگ. ایرون فنچ ٹک ٹوک پر دور رقص کررہا ہے۔ ڈیوڈ وارنر ٹِک ٹاک اسٹار ہیں ۔ اور پاکستانی فاسٹ بولر محمد عامر کے لئے ، ٹی وی شوز پر جھکنا آگے بڑھنے کا راستہ ہے۔

عامر ، جو اس وقت ترکی کی ٹی وی سیریز دیرلیş دیکھ رہے ہیں : ایرتوğرول نے حال ہی میں ہندوستانی کپتان ویرات کوہلی کے ڈوپلیگنجر کو اپنی ایک قسط میں دیکھا اور اپنی تفریحی باتیں بانٹنے کے لئے ٹویٹر پر جا took۔

عامر کا خیال ہے کہ اس شو کے اداکار کیویت – گیٹن کی کوہلی سے غیر مہذیبی مشابہت ہے۔

یہ کہنے کی ضرورت نہیں ہے کہ سرحد کے دونوں اطراف کے پرستاروں نے عامر کی طرح ہی جوش و خروش کا اظہار کیا۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ عامر واحد پاکستانی کرکٹر نہیں ہیں جنہیں ترکی کے شو میں جوڑ دیا گیا ہے۔

در حقیقت ، پاکستان میں وزیر اعظم عمران خان اور سابق کرکٹر نے ملک میں پی ٹی وی ٹیلی وژن کے دوران اس شو کے لئے بیٹنگ کی ہے۔

خان نے نوٹ کیا کہ اس سلسلے میں جس کا آغاز 2014-19 سے ہوا تھا ، اس نے “اسلامی اقدار” پیش کی تھیں – جو ہالی وڈ اور بالی ووڈ کی فلموں میں یکساں طور پر ناقابل فہم تھی اور اپنے شہریوں سے بھی اسے دیکھنے کی تاکید کی۔

مقبول شو تواریخ Ertugrul غازی، جو سلطنت عثمانیہ قائم کیا عثمان (عثمان) کا باپ کے بہادر کہانی. کیا اداکار واقعتا Indian ہندوستانی کپتان ویرات کوہلی کی طرح دکھائی دیتا ہے؟ کیویت – گیٹنر کی یہ تصاویر آپ کو فیصلہ کرنے میں مدد کرسکتی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *