tiger in masiko

‘ٹائیگر کنگ میکسیکو وائلڈ ہے’: چرسو کی ٹوپیاں میں مردوں کی ویڈیو جس میں لسو کے ساتھ بڑی بلی کا پیچھا کرنا وائرل ہوا

ہالی ووڈ کے مغربی ممالک میں ہاتھ میں لسو کے ساتھ ایک چرواہا ٹوپی والا شخص عام نظر ہوسکتا ہے۔ لیکن یہ کوئی اسپگیٹی مغربی نہیں بلکہ میکسیکو کی زندگی کا اصل نظارہ تھا۔

ایک ویڈیو ، جس میں سوشل میڈیا پر چکر لگائے جارہے ہیں ، میں گوڈاالاجارا شہر میں تین افراد لسو پھینک کر شیر کو پکڑنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

23 سیکنڈ کی ویڈیو میں ، مرد بڑی بلی کا پیچھا کرتے ہوئے دکھائے گئے ہیں جن میں سے ایک فولڈنگ کرسی اٹھا رکھی ہے۔ گزرتی ہوئی کار سے گولی چلائی گئی اس ویڈیو میں شیر فٹ پاتھ پر چلتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

ایک کار ٹائیگر کے سامنے فٹ پاتھ روک رہی ہے۔ اس کے بعد جانور مڑ جاتا ہے اور مردوں میں سے ایک آدمی شیر کے گلے میں لسو ڈالنے کا انتظام کرتا ہے۔

دی گارڈین کی خبر کے مطابق ، مقامی حکومت نے بتایا کہ یہ شیر منگل کے روز طلاپیک کے نواحی گواڈالاجارا میں واقع ایک نجی رہائش گاہ سے فرار ہوا۔

ویڈیو میں شامل تینوں افراد کی شناخت ابھی تک نہیں ہوسکی ہے۔ مقامی حکومت نے بتایا کہ واقعے کے بارے میں اطلاع ملنے کے بعد فائر ڈیپارٹمنٹ کے اہلکاروں کو موقع پر بھیج دیا گیا۔

ٹویٹر پر شیئر کیے جانے کے بعد سے ، اس ویڈیو نے تقریبا 4 4،50،000 آراء بنائے ہیں۔ اس کلپ کو متعدد افراد نے بھی ٹویٹ کیا ہے۔
بہت سے لوگوں نے اس کا موازنہ نیٹ فلکس کی مشہور دستاویزی فلم ٹائیگر کنگ سے کیا ہے جس پر توجہ دی جارہی ہے ، جو اب انتہائی مقبول ، جو ایکسوٹک ہے۔ ایک پوسٹ نے کہا ، “ٹائیگر کنگ: میکسیکو جنگلی ہوگا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *