sonam kapoor

سونم کپور کا موجودہ موڈ لاک ڈاؤن کے درمیان خوبصورت ریلاٹیبل ہے

سونم کپور اپنے شوہر آنند آہوجا کے ساتھ دہلی میں سنگرواری خرچ کررہی ہیں۔ خوشسورت اداکارہ نے ایک حیرت انگیز تصویر کے ساتھ اپنے موجودہ موڈ کو شیئر کیا۔

انسٹاگرام پر جاتے ہوئے ، سونم نے اپنے آپ کو ہوا میں اپنے ہاتھوں سے پوز کرتے ہوئے ایک خوشگوار تصویر شیئر کی۔ وہ شبیہہ میں جامنی رنگ کے کراپ ٹاپ اور جینز پہنے ہوئے دکھائی دے رہی ہیں۔

اس پر کلک کرتے ہوئے سونم نے لکھا ، “میں فری فائی (سیک) کو توڑنا چاہتا ہوں۔”

دریں اثنا ، اداکارہ نے آنند آہوجا کو دنیا کا سب سے بہترین شوہر قرار دیتے ہوئے اس کی تعریف کی جب انہوں نے ایک پیارا پیلا اپنے بازوؤں میں اٹھایا۔ اس پوسٹ کے کیپشن میں سونم نے اپنے شوہر سے غیر مشروط محبت کرنے پر اظہار تشکر کیا۔

انہوں نے اپنے کیپشن میں ایک تعریفی تحریر لکھا جس میں لکھا ہے ، “دنیا کے بہترین شوہر کی تعریفی پوسٹ جو میرے جذبات کو حامی کی طرح سنبھالتی ہے اور مجھ سے غیر مشروط محبت کرتا ہے۔ میں آپ سےanandahuja سے محبت کرتا ہوں اور میں آپ کے لئے بہت شکر گزار ہوں۔

ادھر ، ممبئی میں ، سونم کی بہن ، ریعہ کپور نے اپنے انسٹاگرام پر ایک کہانی شیئر کرتے ہوئے بتایا کہ وہ اپنے بہن بھائی کو کتنا یاد کررہی ہیں۔

پروڈیوسر کم اسٹائلسٹ نے کینڈیوں کی ایک تصویر شائع کی اور لکھا: “مجھے اپنی بہن @ سونامکپور اور اپنی دوستوں کو بہت زیادہ یاد آرہا ہے”۔

کام کے محاذ پر ، سونم کو آخری بار 2019 میں بننے والی فلم ”زویا فیکٹر“ میں دیکھا گیا تھا۔ رومانٹک مزاحیہ اداکاری میں دلوکر سلمان ، سنجے کپور ، انگاد بیدی ، سکندر کھیر سمیت دیگر شامل تھے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *