khan fans

شاہ رخ خان نے مداحوں سے پی پی ای ، ہیلتھ کیئر ورکرز کے لئے وینٹیلیٹرز کے لئے تعاون کرنے کی درخواست کی

سپر اسٹار شاہ رخ خان نے جمعرات کے روز لوگوں سے کہا کہ وہ ذاتی حفاظت والے سازوسامان (پی پی ای) اور دیگر ضروری اشیاء کی فراہمی میں اہم کردار ادا کرتے ہوئے کورونا وائرس وبائی امراض کے دوران صحت سے متعلق کارکنوں کی مدد کریں۔

شاہ رخ نے کہا کہ بہت سارے لوگ یہ پوچھ رہے ہیں کہ وہ کس طرح شراکت کرسکتے ہیں اور صحت سے متعلق کارکنوں کو آگے بڑھانے میں مدد فراہم کرسکتے ہیں ، لیکن عام طور پر میئر فاؤنڈیشن ، اس کی این جی او ، عطیات پر کام نہیں کرتی ہے۔

تاہم ، “یہ ایسے سنگین حالات ہیں جس کے ل us ہم سب کو متحد ہونے کی ضرورت ہوگی اور اگر ہو سکے تو ہم چپ چاپ رہیں” ، انہوں نے مزید کہا۔

این جی او کے آفیشل ہینڈل پر جاری ایک ویڈیو میں شاہ رخ نے کہا کہ فی الحال سب کے لئے یہ ضروری ہے کہ وہ طبی عملے کی مدد کریں جو لوگوں کو بچانے کے لئے اپنی جانوں کا خطرہ مول لے رہے ہیں۔

“ہم سب کو ایک ایسی قوت کے خلاف بحران کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے جس کو ہم کورونا وائرس نہیں دیکھ سکتے۔ وائرس سے لڑنے کے لئے ، ہمارے ملک کے ڈاکٹر ، سائنس دان ، طبی پیشہ ور اور ہر ایک صحت سے متعلق ہمارے فوجیوں کی طرح ہیں۔”

انہوں نے کہا ، “طبی عملے کو پی پی ای کی ضرورت ہوتی ہے ، جس میں دستانے ، ماسک ، چوٹیاں یا کوئی ایسا سامان شامل ہوتا ہے جس میں کسی کو مریضوں کا علاج کرنے والے وائرس سے جسمانی خود کی حفاظت کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔”

ایک الگ ٹویٹ میں ، شاہ رخ نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ “ہمارے صحت سے متعلق فوجیوں” کی حفاظت میں مدد کے لئے میر فاؤنڈیشن کو چندہ دیں۔

انہوں نے مزید کہا ، “آئیے ہم بہادر صحت کے عہدیداروں اور طبی ٹیموں کی حمایت کرتے ہیں جو سپلائی اور ذاتی حفاظتی سازوسامان (پی پی ای) کی مدد سے کارونا وائرس کے خلاف جنگ کی راہنمائی کر رہے ہیں۔ تھوڑی مدد بہت آگے جا سکتی ہے۔ @ میر فاؤنڈیشن ،” انہوں نے مزید کہا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *