saif ali khan

سیف علی خان کی دہلی کے مصنف ، گوراو سولنکی ، آپٹ آؤٹ آف سیزن 2

سیکرڈ گیمز کے بعد ، سیف علی خان اگلے دلی کے نام سے ایک اور ویب شو میں نظر آئیں گے۔ اس سے قبل ٹنڈاو کے عنوان سے ، شو نے سب سے پہلے مصنف گوراو سولنکی اور ہدایتکار علی عباس ظفر کے مابین مبینہ بازی کی وجہ سے خبریں بنائیں۔ اب ، آرٹیکل 15 کے مصنف نے اعلان کیا ہے کہ وہ شو کے سیزن 2 سے الگ ہو رہے ہیں۔

تاہم ، گوراو نے کہا ہے کہ فیصلہ کسی تکرار کی وجہ سے نہیں ہے۔ مڈ ڈے سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا ، ”میں کچھ اور ترقی کر رہا ہوں اور اپنی اسکرپٹ پر دھیان دینا چاہتا ہوں۔ کوئی گر نہیں ہوا تھا۔ اگر میں اپنی فلم پر مرتکز ہونا چاہتا ہوں تو میں جانتا تھا کہ مجھے ہی چھوڑنا پڑے گا ، اور لکھنے کے موسم میں ہی ایسا کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔

سولنکی نے دوسرے منصوبے کے بارے میں کوئی تفصیل نہیں بتائی۔ انہوں نے مزید کہا ، “میں فی الحال اسکرپٹ تیار کر رہا ہوں ، جو میرے لئے قیمتی ہے۔

اس سے قبل ، سولنکی نے شو کے سیٹ سے دور رہنے پر ناراضگی ظاہر کی تھی۔ مصنف نے کہا تھا کہ وہ اس تاثر میں ہیں کہ انہیں سارے عمل کا حصہ سمجھا جانا چاہئے۔ دوسری طرف ، سیف علی خان نے ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ سیٹ کا حصہ بننا “مصنف کی جگہ” نہیں ہے۔ اداکار نے یہ بھی کہا تھا کہ سیٹ پر اس طرح کے فیصلے کرنے میں بطور ہدایتکار علی عباس ظفر کا کردار تھا۔

توقع ہے کہ ڈلی اکتوبر 2020 میں ایمیزون پرائم پر ریلیز ہوگی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *